sobota 14. dubna 2012

Dovolená

Od úterka do dneška jsme byli na Moravě u Jarkových rodičů a sourozenců. 

Zašla jsem do místního obchůdku pro nějaké věci a zjistila jsem, že v domácích potřebách se rozrostl sortiment i o nějakou galanterii. A když jsem viděla ty ceny, tak jsem to prostě musela koupit :-)))


Strejda s dědou udělali dětem pískoviště, takže Bětka s Honzou byli moc spokojení. Mohli by se hrabat v písku snad celý den :-)


Na čtvrtek jsem byla domluvená s holkama z Galerie, že udělají brněnský sraz. Děsně jsem se těšila. Sraz byl ve 3, ale vyrazila jsem dřív, že si prohlídnu trošku náměstí Svobody a okolí, udělám nějaké fotky. Jenže zrovna ve čtvrtek pršelo :-( Takže jsem si to tam sice trochu prošla, ale fotku nemám ani jednu. Koukla jsem do dvou galanterií a stavila se v Ardeku. Tam jsem si koupila nějaké látečky :-))) Jinak srazík byl skvělý a ještě jsem viděla naživo výrobu brože ze stuhy. Tak si budu muset koupit ještě silnou stuhu :-)))

 Formulky budou pro Honzíka...


... tahle látka mě zaujala svým vzorem a barvou. A byl jí zbytek daný ve slevě. Tak jsem ji vzala celou. A má zdobný kraj. Sice ještě nevím, na co ji využiju, ale třeba časem přijde nějaký nápad :-)


A tyhle dvě se mi moc líbily. Přijdou mi jako patchworkové záplaty :-)) A i barevně se mi moc líbí.


V pátek jsme zajeli k tetě Janě a Evičce. Zdeneček byl na škole v přírodě, takže toho jsme neviděli. Evička dala Betynce jednu Barbínu a na výběr nějaké oblečky. Tak byla Betynka spokojená, že může panenky převlékat. Musím se konečně taky dokopat k tomu, abych nějaké ty oblečky ušila. Střihy nějaké mám, ale odvahu se do toho pustit už ne... 

A cesta domů :-) Hodně lidí začlo jezdit vlakem, takže jsme si na cestu domů radši koupili místenky. Ale protože místa u okna už byly zarezervovaný, tak se děti chodily dívat z okna na chodbu. Myslím, že jim to nevadilo :-)


K.

4 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Formule jsou prima. A děti na písku mám ráda..chvilka klidu :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo♥ tak to byla bezva dovolená víď ?a pro Tebě i s nezbytným nákupem ..jen škoda ,že nemáš fotky ze srazu ..a taky mi už bylo po Tobě smutno muc jsi mi tady chyběla :-))

Jolana řekl(a)...

Katko, já ti povím... ty fakt umíš nakupovat! Na zipy bych mohla chodit k tobě, v tom jsi fakt machr :-)

Ajka řekl(a)...

koukám že ty nakupuješ všude kam přijdeš:-))