neděle 8. dubna 2012

Betynka

Bětka má narozeniny, my máme přání jediný, štěstí, zdraví, štěstí, zdraví, hlavně to zdraví!!! :-)))


Nejdřív svíčky sfoukne oslavenkyně...


...pak se znovu zapálí a sfoukává i Honzík. 


Moje tři "miminka" :-))) Tom svíčky sfoukávat naštěstí nechtěl :-)))


Od minulého týdne Bětka pořád chodila a říkala, že dostane k narozeninám růžovou koloběžku se zvonkem a košíčkem. Vůbec nevím, kde na to přišla. Koloběžku máme koupenou už tak měsíc. Nemá zvonek ani košíček, ale myslím, že to vůbec nevadilo :-)))


Aby Honzík nebyl smutný, že on nic nedostal, tak jsem pro něj měla jednu tuhle potvůrku, které nám tady teď běhají a vydávají různé zvuky.


Povídala Bětka, že nejlepší dárek byla Kittynka :-DDDD Láskou ji skoro celou snědla :-DDD


K.

9 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ☺ teda vy jste měli krásnou oslavu ☺..taky přeji Bětušce ♥hodně štěsíííííí zdravíííííííííííí(a to hlavně )a ten dort vám závidím ,mě už to pečení nějak nebere (ještě tak Mafiny to jo☺ )ale baštím ráda .-))

U Vincenta řekl(a)...

Přejeme všechno nejlepší Bětušce, ať je hlavně zdravá!

Klára řekl(a)...

Přidávám se s přáním všeho nejlepšího :-) A ten dort... hmmm ... taky bych si dala. Lála dostal k prvnímu roku bábovku :-D

Ali řekl(a)...

Všechno nejlepší Betynce k narozeninám!!! Dort je nádherný.

Janina64 řekl(a)...

Zdravíme a taky posíláme přáníčko pro malou slečnu ...ať se sny plní ....
ps: jsem zvědavá kdo je to třetí mímo???? pápá ,,,:-))))

Katka řekl(a)...

Děkuji všem moc za přáníčka Betynce :-)

Jani, to třetí mímo je můj synovec :-)

Dituš řekl(a)...

Všechno nej nej nej Bětušce a hlavně ať je zdravá a šťastná.. Dita

Jolana řekl(a)...

Jeee, tady se slavilo! :-) Dortík vypadal opravdu k nakousnutí! :-)

andule řekl(a)...

Kači,malé vše nej nej k narozeninkám.Krásně jste to oslavili.Ty příšerky má naše malá taky.Nejlepší je prasátko,kdyš s ním malá spí a lehne na něj.Pak začne chrochtat a mě by odvezli.:-))))