sobota 7. dubna 2012

Andílek II.

Dneska jsem měla nějakou pracovní sobotu. A hlavně tedy v kuchyni. Dopoledne jsem vařila oběd, odpoledne pekla dort a dělala bramborový salát. Oboje na zítra. Ve volných chvilkách jsem odbíhala k andílkovi, abych vyzkoušela jednu z přízí na vlásky. Nakonec jsem vybrala tu bílou a myslím, že mu sluší. Ačkoli mi Jarek vyřezal křídla z tenké překližky, tak já jsem je vystřihla ještě i z penefolu. A nakonec jsem ho i vybrala. Jde pěkně k těm bílým vláskům. 


Večer jsem promazala dort a zítra ho dozdobím. Pak jsem si sedla k háčkování. Bětka už vyrostla ze všech háčkovaných čepiček, tak jí musím zase nějaké udělat. Začala jsem červenou, aby se jí hodila k bundě. Akorát, že jsem už musela skončit, protože potřebuju na Bětce změřit, kolik řad ještě udělat. Jako ozbobu asi udělám nějakou kytičku. Ještě uvidím. 


Ráda bych ještě všem popřála krásné Velikonoce!!


K.

3 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Andílek je úžasnej a zrovna háčkuju klobouček :o)
Krásné svátky jara přejeme!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško ♥ andílek se ti povedl je nádherný ..a řekla bych ,že tahle vlna na vlásky je moc dobrá..

přejem s manželem krásné velikonoce ♥♥

Katarína řekl(a)...

Anjelik je úžasný Katuš, uži si krásnu veľkú noc moja ♥