sobota 31. března 2012

Prague Patchwork Meeting

Od včera do zítra je v Praze Prague Patchwork Meeting. Tak jsem se šla dneska podívat. Nikdy jsem na takové (ani menší) akci nebyla a fakt to tam bylo moc pěkné. A samé krásné výtvory. 


 

Stavila jsem se ve stánku Látky Mráz, kde mě potěšila 15% sleva :-))) V týdnu jsem na tyhle látky koukala na internetovém obchodě a říkala jsem si "počkej do soboty" a dobře jsem udělala :-)))

U stánku Ragosu jsem si sice osahala decovil, ale nakonec jsem ho nekoupila. Ale našla jsem tam ten kožený náprstek. Tak doufám, že mi to s ním půjde. S kovovým neumím vůbec šít. Tak žádný nepoužíváma vždycky si několikrát vrazím ouško do prstu...


A pak jsem koupila ještě pár drobností a nějaké tu neukážu, protože budou na případné dárečky :-))


K.

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ♥Quilty jsou úžasné a nákup taky!! co se tyče náprstku doporučuji nasadit na prst i když nešiješ ať si na něj zvykneš a pak Ti to ani nepřijde ..nesmíš ho sundávat a říkat si ,že někdy si hi vyzkoušíš ,já používám i ten obyč.(ale tenhle vypadá dobře asi se po něm taky podívám :-)) je to fakt o zvyku :-)) dík za fotky:-))

lm řekl(a)...

Děkuji za prohlídku,já sama se tentokrát do Prahy nedostanu a tak jsem ráda.že se alespoň takto mohu kouknout na tu parádu co tam byla.
Nákupy se Ti také vyvedly,tak přeji tvořivé dny ahoj libuše

Jolana řekl(a)...

Věřím, že to muselo být na výstavě krásné! A ptáčkové látky tiše závidím, pokoupila jsi dobře!

Ajka řekl(a)...

jů, tys to tu zaplnila fotkama ... paráda! A ještě si stihla nakoupit:-))

Janina64 řekl(a)...

Katko to je pokoukáníčko to je nádherný...a ta tvoje taška zelená je moc hezká jsi šikulka ....