pondělí 27. února 2012

364/365 II. - Karneval

Dneska byl ve školce karneval. Rodiče měli děti převléknout do masek už v šatnách. Tak jsem pak ještě Honzíka a Bětku vyfotila u Honzíka ve třídě. Ty měli zase výrazy... :-DDDDDD 


Po práci jsem si zajela do Holešovic ke Stoklasovi. Koupila jsem si tam mimo jiné malý šroubovák a olej, tak si o víkendu zase vyčistím stroj. Už to asi zase potřebuje, nějak klape. 


No a samozřejmě ty krátké zipy, pro které jsem tam hlavně jela :-))) Tak snad už jsem pořádně zásobená... ;-))))
 

K.

7 komentářů:

lila řekl(a)...

Katka, deťom to pristane. A k nákupu musím povedať, že u Teba doma je už lepší výber ako u nás v galantérii :-)

Jolana řekl(a)...

Katko, Bětka je kouzelná včelička! Z těch nákupů ti závidím hlavně zipy, těch je u mne těžký nedostatek :-) A co se týče toho u mne... no já tak trochu hřešila na to, že ona holčina nemá blog :-) Nebo aspoň ke mne určo nechodí :-) :-) Tak to na mne, prosím, nepráskni :-) :-) Hezký večer! J.

Ajka řekl(a)...

Katko zase na nákupech?:-)))
Přidávám se k Lile, u tebe by se vybíralo líp než v galanterii:-)))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Teda Katko ta Bětuška je tak malá :-)
: krásná :-)
..jsem zapoměla pomalu ,že jsou ty děti takhle malé ,ale pasuje jim to jsou to šikulové :-)) bezva dvojka :-))
jo a ty jsi měla zase nakupovací horečku ..pane jo:-))))
krásnej nákup:-))

Katarína řekl(a)...

Katuš dietky sú krásne ♥ A s tou galantériou úplne súhlasím s Lilou:-)

Janina64 řekl(a)...

sluší jim masky mě by se líbila ta barevná zástěra ale je pravda takhle opravdu vypadá kuchtík....supr

Baru řekl(a)...

Ahoj kačenko, pěkné masky a super nákup ;o) Něco jsem ti poslala, mrkni ke mě na blog ♥ papa