čtvrtek 23. února 2012

360/365 II.

Když jsem odvedla děti do školky, zašla jsem na ORL a "vyfasovala" antibiotika. V pondělí mám přijít na kontrolu. 


Akorát, že tím pádem padlo odpoledne se Zuzkou. Tak se stavila u mě v práci. Ze sloníka měla velkou radost :-)))  Tak to jsem měla radost taky :-))

K.

7 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak pěkně odpočívej ať jsi bzy fit :-)))myslím na Tebe a posílám Ti pozdrav :-))

Anonymní řekl(a)...

Kaci, jeje, je to nemile...U nas take marodka, mala je uplne marna, ma horecky, chce jen chovat a mazlit a od vcerejska ma tez ATB, chjo...Malej uz dobira, tak je to lepsi...Posilam Ti pozdrav a at je brzo lepe...

Ajka řekl(a)...

Katko to teď máš víc času na šití, viď?:-))

Tina řekl(a)...

Brzo se uzdrav. My taky marodíme skoro všichni. Kašleme hrozně. Pa. Tina

Amelie řekl(a)...

brzké uzdravení přeji.

Jolana řekl(a)...

Katko, přeji brzké uzdravení!!! To je mrzuté, viď? Tak ať je brzo lépe! J.

Katka řekl(a)...

Díky všem za přání brzkého uzdravení :-) Jste milé.
Hlava už skoro nebolí, tak je to fakt lepší. Naštěstí jsem neměla ani horečku a zvýšenou teplotu jen jeden den.