pondělí 20. února 2012

357/365 II.

Zbýval mi ještě nějaký čas, když jsem šla pro Honzíka do školky, tak jsem se stavila v galanterii a trošku tam paní vykoupila krátké zipy :-))) Ale potřebovala bych ještě v jiných barvách a ty, bohužel, nemá. Tak asi budu muset sjet ke Stoklasovi do Holešovic. Snad tam nemá jen korálky a knoflíky... 


K.

4 komentářů:

Klára řekl(a)...

Stoklasa má zipů, radost pohledět :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Jó a taky jsi zapoměla Kačenko napsat ,že jsem Tě otravovala kvůli aktov.zapínání a já dodávám ,že přišlo hned na druhý den a moc Ti děkuji :-)))

Katka řekl(a)...

Táni, vždyť mě to přeci neotravovalo ;-))) Jen mě tedy trochu ten Kutil zklamal. Na jejich webovkách to vypadá, jak jsou pěkně zásobení a zatím nic moc...

Ajka řekl(a)...

Jejda, zas si byla nakupovat... a ve velkém:-)))