sobota 18. února 2012

355/365 II.

K obědu jsem dělala buchtičky se šodó, tak když jsem měla péct, tak jsem se pustila i do muffin. Udělala jsem je z trojité dávky ;-)))


Odpoledne jsem se pustila do čepice pro Honzíka na karneval. Návod mám z YouCanMakeThis. Sice jsem si dýl musela prohlížet obrázky a trochu se plácala v anglickém textu, ale nakonec jsem ji zvládla. Až mě překvapilo, jak je vnitřní šití pěkně schované a nekoukají žádné nitě. Jen by mohla být trošku větší. Ale na ten letošní karneval bude dobrá a pak ji schovám Bětce, kdyby někdy chtěla jít za kuchtičku :-)))


A Honzík byl taky moc spokojený.Tak ještě zbývá udělat tu zástěrku. 


K.

6 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Moc šikovný kuchtík, muffiny vypadají skvěle:)

Monika řekl(a)...

Buchticky se sodo jsem snad nemela od skolnich let :( Muffinky vypadaji lakave a Honzik bude na karnevale urcite jednicka! Preji peknou nedeli a zdravim, Monika

Janina64 řekl(a)...

krásná ,,,a sluší i kuchtíkovi...suprr

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Teda do kuchtíka jsem se zamilovala :-))Honzík by byl móc šikovnej kuchař i v civilu nejen na karnevalu :-)) ,ale to čas ukáže??
včera jsem taky pekla Muffinky ,asi nás bylo víc ..použila jsem recept z blogu u Jiřinky od M. Brýdové s karamel. salkem ..a jsou božííííííííííííí

Amelie řekl(a)...

nádherná čepice, krásné muffiny

Anonymní řekl(a)...

...mňááám... :)