neděle 12. února 2012

349/365 II.

Skoro týden hledám kostýmy po Honzíkovi. Tam, co jsem je měla, nejsou a už jsem fakt nevěděla, kam se mám podívat. Tak jsem to dneska řekla Járovi a on šel na jisto do nástavce u skříně u dětí v pokoji. A donesl mi kostým včely (nebo je to spíš vosa? ;-) ). Takže kostým na karneval pro Betynku je vyřešený. Je celá natěšená, že bude včelka Mája :-))))


Honzík chtěl jít za piráta, ale toho jsem nenašla. Když jsem si projížděla net, tak jsem našla střih na kuchařskou čepici. Tak jsem mu navrhla, jestli by nechtěl jít za kuchaře. Tak prý že jo. A že mu dám i hrneček a vařečku :-))))  Tak teď ještě jestli zvládnu ušít tu čepici a zástěru. Snad ano. 

K.

4 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Včelička je úúúžasná!

Ajka řekl(a)...

krásná včelka Mája ...

Janina64 řekl(a)...

taky jsme zkoušeli kostýmy a budem mít se Sáby pipi punčochu škoda že sem jí včera nevyfotila ale ještě bude příležitost a Sába jí je dost podobná:-))) včelka bude kouzelná
to u nás frčela sněhurka jen ze šatů nám vyrostla:-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Betynka je úžasná a to štěstí z ní jen sálá :-)))