neděle 22. ledna 2012

328/365 II.

Šla jsem nařezat ty látky pro Honzíka a zjistila jsem, že jsem z nich kus použila v létě na kloboučky... Takže mi bude kus chybět. Nakonec jsem nařezala 74 čtverců 15x15 cm. Když nebudu dělat žádný vzor s hvězdou, tak by to na malou deku vyšlo. Tak to musím ještě promyslet, jestli udělám jen obyčejné kostky, nebo jestli najdu ještě nějaké látky na doplnění...

Odpoledne jsem se vrhla aspoň na prošívání té Betčiné deky. Ještě mi něco zbývá, ale už se to pěkně rýsuje. I když je to chvílemi tedy docela boj. Nedovedu si představit, že bych se tu prala s dospěláckou dekou. Asi si nakonec zaplatím zaučení v Bellusu a pak si budu chodit prošívat deky tam. Tedy jestli se na deky vrhnu :-)))


Dospod jsem nakonec nedala jednobarevnou růžovou látku, ale našla jsem takovou docela pěknou dětskou.


K.

8 komentářů:

Ajka řekl(a)...

tobě to jde Katko .... už teď Bětce tu deku závidím:-):-)

Janina64 řekl(a)...

taky se mě hrozně líbí ,,,někde sem četla článek kolik hodin zabere deka z patchworku ,,,,už se nedivím:-))) krása a tiše závidím.... pá

Zuzulik řekl(a)...

Je nádherná Kači :o)

vexa řekl(a)...

povedená kombinace!

happy.lenulka řekl(a)...

ahojky... dnes jsem náhodou narazila na tvůj blog. obdivuju všechny takto nadané lidičky. patchwork je pro mě velkým lákadlem, ale zatím je to mimo mé síly - jelikož nevlastním šicí stroj... moc krásné věcičky!

U Vincenta řekl(a)...

ježíš ta je krásná! moc se ti povedla!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško Ty teda jedeš:-))) to bude mít Bětuška za chvíly plnou truhlu výbavičky :-))))))

Jahůdka řekl(a)...

No ta vypadá úžasně, je taková správná holčičí, krásně jsi vybrala látečky:-)