neděle 15. ledna 2012

321/365 II.

Tak jsem se dneska pustila do té deky. Tedy doufám, že z toho nakonec bude deka. Sice jen malá, pro Bětku, ale bude to deka :-)) Takže jsem dneska jen řezala a sešívala a zase řezala a pak sešívala...

 

Zkusila jsem si srovnat pár čtverečků, abych viděla, jak bude top vypadat....docela pěkný :-))))  Snad se pak bude deka Betynce líbit.


Ale už teď je mi jasné, že budu muset nějakou deku ušít i Honzíkovi. A hlavně, že tuhle nebudu moct Bětce dát, dokud nebudu mít i tu pro Honzíka. To by mu bylo líto. To jsem si tedy na sebe upletla bič... ;-)  No...alespoň spotřebuju ty látky nějak smysluplně ;-) :-))))

K.

9 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ta kombinace vypadá fakt dobře ....líbí ....a ten obal na knihu taky ...úžasný

Tina řekl(a)...

Ty jo, Katko, ty jsi šikovná!!! To je hezké!!! Hezký den. Tina

Cettia řekl(a)...

Katko, vybrala jsi úžasné barvy, mně by tato kombinace nenapadla.

Ajka řekl(a)...

Teda Katko, ty barvy jsou vážně fantastické!!!
Já vždy šila všem dětem najednou.... proč by si nemohla šít dvě deky najednou a mít je najednou hotové? Vyber tři látky pro Honzíka a stříhej.... pak obě najednou sešiješ, vatelín a spodní látku našpendlíš hned na obě .... jo a Honzík je už velký, možná by si chtěl vybraz látky sám:-)

Unknown řekl(a)...

Kačko nádhera!!!!!!!!!!!!!!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Kátuško ♥paráda :-))a kdyby ji malá nechtěla tak sem s ní :-)) ale myslím ,že bude nadšená ,obal na knihu je taky supr!!!!

Jolana řekl(a)...

Katko, krásně jsi to vymyslela, moc pěkně to vypadá! J.

Monika řekl(a)...

Líbit se bude určitě. Je to moc zajímavé......:-D

Napadnicek řekl(a)...

Ahoj Katko,
deka bude nádherná.Miluju puntíky.
Pa Danka.