sobota 7. ledna 2012

313/365 II.

Chtěla jsem dneska ušít Bětce nějaké ty kalhoty, ale nakonec na ně nedošlo. Po obědě mě chytla zase migréna, takže jsem odpoledne zalehla. No a večer jsem se pustila do dvou taštiček Desirée najednou. Dělám je z látek, z jakých máme já a mamka kabelky. Takže je jasné, pro koho je šiju ;-) :-)))


Aby mi to rychleji utíkalo, tak jsem dělala obě najednou. Ale stejně jsem je nestihla, dodělám je zítra. Ale to už bude jen sešívání. Všití zipů jsem zvládla ještě dneska :-)


Jo a vyfotila jsem tu přízi, z které dělám tu šálu. Aby bylo vidět, jak vypadá. Splétám vlastně ta malá očka, proto to trvá dýl, než z normální příze. Ale zase je to rychlejší, než z těch prvních volánkových přízí. Ty žádná očka nemají, tam se musí píchat do příze jako takové.


K.

7 komentářů:

Ajka řekl(a)...

ty budou parádní Katko....
ta příze vypadá zajímavě, z tý jsem ještě nepletla:-)

Tina řekl(a)...

Vypadá krásně. Nevím, jestli bych zvládla pletení z ní. Katuško, psala jsi, že nevíš kam z přízí. Jestli máš nějaká přebytečná klubíčka, klidně si je od Tebe koupím, pořád něco háčkuju. Tina

Monika řekl(a)...

Taštičky se pěkně rýsují.....:-D

Tina řekl(a)...

Tyhle čtverečky jsem našla na netu, na picasawebu. Na Szydelkomanii má krásné předlohy. To nevadí, určitě ty příze využiješ. Krásný večer. Tina

Tina řekl(a)...

Katuško, dej mi mejlovou adresu a na ní Ti pošlu svou adresu. A samozřejmě Ti to zaplatím, řekni, kolik chceš. Můj e-mail je tina@seznam.cz Ale jestli přízi zužitkuješ, nic posílat nemusíš. Jen když jsi psala, že nevíš co s ní. Hezký večer. Tina

Tina řekl(a)...

oprava: tina_s@seznam.cz

Jolana řekl(a)...

Katko, krásné budou!!! Všívání zipů je má noční můra, ale snad se také pustím do nějaké takové taštičky. Určitě to stojí za to. Těším se na fotečky už hotových :-) J.