čtvrtek 29. prosince 2011

304/365 II. - Marmeláda

Mám ráda marmeládu z Ikey. A protože Betynce moc chutná ta jejich borůvková, tak mě potěšila 30% sleva, která ode dneška v Ikee je.Vzala jsem na zkoušku i borůvkovomalinovou a jahodovou.


Připravila jsem si na zítra nějaké šití. Snad se mi to povede :-) 


Katka

9 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

no tak to jsem měla vědět ráno, když jsme jeli okolo... udělali jsme dneska okružní jízdu po příbuzných a valná většina jich je v Praze. Tak příště, no, dík za typ!

Ajka řekl(a)...

my zas kupujem v Lídlu .... ale že Ikea má i marmelády, to by mě fakt nenapadlo.....
A jsem napnutá co vyleze z toho šití:-))

Tina řekl(a)...

ta vypadá báječně, škoda, že nemám Ikeu blíž :-) Hezký den. Tina

Míša Myška řekl(a)...

já koupila pomerančovo - bezovu, je dobrá, ale děti ji nechtěj, a je poměrně dost sladká,takže mi vydrží na dlouho ;oDD

Katka řekl(a)...

Marti, sleva je do 14. ledna, tak třeba pojedete zase kolem Prahy a ještě to stihneš ;-)

Ajko, jo jo, v tom obchodě se švédskými specialitami mají i marmošky :-))

Míšo, já na tu pomerančovou koukala, ale protože nemám ráda kandované ovoce a tady to vypadalo, že jsou kusy té pomerančové kůry, tak jsem si ji radši nekoupila.

Věra T. řekl(a)...

Ahojky, moc ráda sem chodím nakukovat.Ta příprava, to budou sovičky? Věra T.

Katka řekl(a)...

Věruš, ty jsi ale Sherlock :-))

Míša Myška řekl(a)...

jj jsou tam kousky té kůry, ale když je to do 14. tak to tam ještě zajedu pro lesní plody ;o)

Janina64 řekl(a)...

Ahojky .... tak a teď jen ušít a vyšít na víčka hezky z látky ,,,,co to je za marmeládu ....:-)

http://vysivani.nej-sici-stroje.cz/clanek/nevsedni-darek-pro-babicku/4/