středa 28. prosince 2011

303/365 II. - Pomeloun

Po obědě jsem se zajela podívat, jestli není otevřená ta stará galanterie a byla. Tak jsem si tam koupila pár krátkých zipů, abych mohla zkusit tu taštičku znovu. No nakonec jsem stejně použila ten béžový, co jsem měla doma :-)  Ale to jsem předtím nemohla vědět, protože jsem ještě pořád nebyla rozhodnutá, jaké látky použiju.


Odpoledne jsem nám oloupala pomelo. Ale Bětka mu pořád říká POMELOUN :-))) Když ji opravím, tak to tak dvakrát řekne správně a pak už je to zase pomeloun :-)))) 


Navečer jsem se opět pustila do Desirée (design by Bellet pro časopis Marina). Dneska se mi konečně povedla. I když, jednou jsem musela i párat... ;-)))


S cedulkou jsem to dneska radši neriskovala a svoje "logo" jsem jen nažehlila.


Snad se bude taštička zítra líbit.

Katka

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jé, já taky budu říkat pomeloun, to je hezčí .... no teď se asi zasměješ, dodnes říkám kočoláda (ale jen doma..)
Taštička je bombová !! Použila jsi tu správnou látku !! Tleskám!!

iveta řekl(a)...

Taštička se povedla už asi dva týdny chodím na váš blog a moc se mi tu líbí hlavně je tu každý den něco nového co se dá obdivovat.
http://atevit.blog.cz/
http://atevitart.blogspot.com/

iveta řekl(a)...

http://atevit.blog.cz

Zuzulik řekl(a)...

Taštička je krásnááá a zipy zužitkuješ na 100% :o). Mně pomelo teda moc nechutnáááá. A u nás se říká mandarince madynka :o))))

Monika řekl(a)...

Taštička je moc povedená a vypadá i prakticky. Asi ji budu muset také spáchat do kabelky. Nosím tam teď takovou hrůzu....:-D