úterý 27. prosince 2011

302/365 II.

Odpoledne jsem se pustila do taštičky podle Bellet z prosincové Mariny. Pachtila jsem se s ní až do večera a výsledek je, že se mi nepovedla :-(  Tedy - nepovedla se částečně. 

Takhle, na tyhle dva pohledy, nepovedeně moc nevypadá...


...jenže tady už je vidět, že má křivě přišitou klopu...


...a i tu cedulku jsem našila obráceně. 


Takže asi to bylo nějaké vnuknutí, abych si v Ikee koupila ty krabice, protože na jednu napíšu OBLUDÁRIUM a tam milá taštička zřejmě půjde ;-) :-))

Katka

3 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Je pěkná, to vůbec nevadí že má klopu na křivo, na funkci to nebude mít vliv:)
Dnes jsem jí taky šila, párala a párala:(

Ajka řekl(a)...

Katko to je jen optický klam ..... kdybys použila jednobarevnou látku místo těch koleček, nic křivého bys neviděla:-)
A na obludárium zapomeň!

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ...tak to mě pobavilo ,,,hlavně ten název na tu krabici....je hezká a taky si myslím že na funkci nic nemění ,,,,:-)))