pondělí 19. prosince 2011

294/365 II.

Dopoledne mi přišly poslední látky objednané u Belletky. Jsou moc pěkné :-)


Když jsem přišla domů, tak jsem dostala od Jarka kytku k zítřejšímu výročí. Bude mít totiž odpolední, tak se uvidíme až večer. 


No a samozřejmě jsem musela vyfotit Bětku v té nové čepici. Sice si ji zkusila už ráno a dokonce v ní chtěla jít do školky, ale k focení jsem se dostala až večer. Jen tedy nevím, proč poslední dobou na každé focení haleká sýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýr :-))))))


K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

bezva čapka, jenom jedna ? A copak budeš šít dál? ....

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo tak na majitelce vypadá čepička přímo nádherně ..a bez (sýr ) by to nebylo tak krásné stvoření:-))♥
já Ti taky přeji vše nej..nej ..(samozřejmě i Járovi) k vašemu vyročí a koukám ,že máme podobný vkus ..taky vlastním látky z této kolekce,jsou nádherné ...Táňa

Jahůdka řekl(a)...

Krásné látečky a frézie miluju:-)No a majitelka nádherné čepičky je roztomilá, asi ráda ukazuje, jak má krásné zoubky:-)