čtvrtek 15. prosince 2011

290/365 II.

Mám rozbité boty, tak jsem si potřebovala koupit nové. Cestou z práce jsem zašla do Deichmanna. Celé jsem to tam prošla a nakonec našla jen jedny, které by ušly. Akorát, že tedy nejsou černé, ale hnědé. Naposledy jsem měla hnědé boty asi ve 14ti...


A doma na mě čekal už obří balík od Terči. Mamka řekla dětem, že u tety chodí Santa Claus a že jak tam toho má hodně, tak už u tety nechal dárky pro ně. A ona jim je poslala ;-) Ale myslím, že to stejně berou, že jsou od tety Terezky. 


No a teta se nám asi zbláznila, protože to byl obří balík. V něm oblečení pro děti


a hračky. Ty sem dávat nebudu, protože by je tu děti viděly. Nechám je dětem pod stromeček. Betynka dostala domeček s Hello Kitty a Honzík tu dráhu Hot Wheels a ještě krabici se spoustou autíček na tu dráhu. 
A abysme my, dospěláci, nebrečeli, tak jsme dostali ňamky - pytel makadamských oříšků a brusinek :-) ňamíííí :-))))


K.

0 komentářů: