středa 14. prosince 2011

289/365 II.

Dneska měli Honzík s Bětkou ve školce besídku. No měla ji jen Bětka, která už dneska do školky šla. Honzík je stále doma a omluvila jsem ho až do pátku. Pořád má zvýšenou teplotu. Doufám, že v pondělí už půjde. 

Před chvílí jsem stáhla fotky a videa z foťáku a jsem zklamaná. Videa docela ujdou, ale nemaká zvuk. Takže si to zítra pustíme s Betynkou a ona nám zazpívá, aby i Honzík, Jára a babička věděli, co že to na besídce zpívala. Foťák už má po záruce, takže asi vyjde nakonec levněji, když si pořídím foťák nový, než abych ho dávala do opravy. Jarek si ho prý vezme na focení na závody. Tam zvuk nepotřebuje. No a fotky taky nic moc :-(  Ve třídě bylo podivné světlo. Pak jsem si všimla, že nad dětmi svítila jen jedna řada zářivek místo tří. Takže sem nedám asi žádnou. Ale jinak byla besídka moc pěkná a sama paní učitelka říkala, že od tak malých dětí to byl pěkný výkon. Většina jich je tam totiž jen od září. 

Když jsme s Bětkou přišly domů, tak mi Honzík hned hlásil, že pomáhal babičce s kuličkama. Že ona je koulela a on je obaloval v kokosu. Tvářil se děsně důležitě. A šeptal mi to, aby to prý neslyšela Bětka, že by jí to bylo líto, že ona nepomáhala ;-) :-)))


Večer jsem nic netvořila. Ale objednala jsem si u Strimy lemovací, látací a průhlednou patku a ještě přídavný stolek ke stroji. Tak snad mi to příští týden přijde. Dám si to pod stromeček ;-))))

K.

3 komentářů:

Monika řekl(a)...

Ty mi děláš tedy chutě. Mám pocit, že cítím to vánoční cukoví až k nám domů.....:-D Že bych Ti napsala svoji adresu a poslala jsi pár kousíčků na ochutnání....mňam...:-D

Monika řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ajka řekl(a)...

vypadají pěkně kuličky ....