pondělí 12. prosince 2011

287/365 II.

Když jsem přišla z práce, tak za mnou přišla Bětka s hračkama v náručí a se slovy "mami, vyfotíš mě s mými přáteli?" :-)))) No fakt to takhle řekla :-)))) Tak jsem fotila.


Ale Honzík se chce taky fotit...


No jo, ale "Běta se taky fotila sama, já chci taky"...


Mamka přes den upekla mini marokánky (máme všechno mini ;-) ) a já je pak namočila do polevy.


A večer u televize jsem nacpala bříška koníkům a zašila je. Ještě zbývají ty "houpačky" (nevím, jak to jinak nazvat).


K.

6 komentářů:

Katarína řekl(a)...

Tie Tvoje drobce sú bombové Katuška ♥ tie krásne koníčky sa nedajú zjesť, ale to v tej poleve...hmmm...mňam:-)

Katka řekl(a)...

Kačko, a to kdybys viděla, co jsem dneska máčela do polevy ;-)))

Jahůdka řekl(a)...

Teda, máš fakt úžasné dětičky, to se člověk kolikrát diví, co z nich vypadne za rozumy:-) Vidím, že koníků už máš taky pěkné stádečko a to nemluvím o těch "haldách" vánočního cukroví:-)

Jolana řekl(a)...

Katko, máš krásné děti!!! Naše Rozárka vše mini miluje, takže zdravíme šikovnou mamku :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo ..tak nevím kde začít Ty jsi včelka ..zase taková nadílka ..dětičky jsou super ,,,tu knížku Děvčátko na slovíčko mám doma :-)) ale takhle napečeno teda né:-((( nechceš přijet :-))i s tím cukrovím :-))mňam... byla bys vítaný host *** no ,ale i bez cukroví ..pa pa :-)) ttalbi

Ajka řekl(a)...

Ty mi děláš chutě Katko ... s cukrovím i koníkama :-)) Jsou roztomilý ...