úterý 6. prosince 2011

281/365 II. - Postel

Ráno jsem volala dětské doktorce, jestli bych k ní mohla zaběhnout i s Bětkou až tam půjdu s Honzíkem na kontrolu, že měla ráno horečku. Tak mi sestřička řekla, ať zajdu s oběma na půl 10. Honzík už je dobrý, jen jedna malá uzlinka je ještě trošku zvětšená, ale poslech a v krku dobrý. Má dobrat penicilin a dostal ještě Claritine. V pondělí už může do školky, ale nemá cvičit a běhat. Bětka v krku dobrý a že to spíš vypadá na virózu, než tu spálovou angínu. Že tu by od Honzy asi dostala dřív. Kdyby se zhoršila, tak s ní mám přijít ve čtvrtek, že to už by se dalo něco poznat i z CRP, že teď je ještě brzy. No já doufám, že bude dobrá a že tam ve čtvrtek nebudu muset jít. Musela bych vzít s sebou i Honzu, protože nemám na čtvrtek hlídání. A nepotřebuju, aby tam zase něco chytnul v čekárně... Bětce jsem koupila Stoptussin sirup. Jsem netušila, že existuje. Vždycky jsem kupovala jen kapky. A dostala nějaké antibiotické kapky do nosu. 

Zatímco jsme byli u paní doktorky, tak Jára rozebral staré postele a obsah úložného prostoru nacpal k dětem do pokoje. Takže já jsem pak postupně probírala, co nechat a co vyhodit. Šílený... Ale naštěstí jsem nebyla sentimentální a co už bylo na nic, šlo pryč. V nových postelích je o něco menší úložný prostor a i tak mi zůstalo nějaké volné místo :-)))  
Jinak postel je vyšší, než byla stará, takže vhodná pro starší ročníky ;-))))


Áááááá, někdo se chce taky fotit.... SÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝR :-)))))


K.

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

To je fajn, že už je Honzík v pořádku! Bětce držím palce. David je na tom stejně - stoptussin, atb kapky do nosu, ještě navíc máme i do očí :-(