pondělí 5. prosince 2011

280/365 II. - Mikuláš

Dnešní nadílka začala hned pár minut po půlnoci - Bětka se vzbudila s pláčem a štěkavým kašlem. Tak se přesunula ke mně do postele a za pár minut usnula. Ráno opět pokašlávala a naměřila jsem jí 37,5. Takže do školky se dneska nepůjde. Omluvila jsem ji i na zítřek. Pak uvidíme, jestli z toho něco bude nebo to zmizí. Tak zrovna tuhle nadílku jsme dostat nemuseli. 

Dopoledne mi mamka volala, že je v obchodě a Jára jí volal, že nám vezou tu postel. Takže honem běží pohlídat děti. Problém byl v tom, že tu postel měli dovézt až zítra. Naštěstí Jára sehnal souseda, který mu pomohl s postelí do předsíně. No a pak šel do práce. Takže teď máme trochu plnou předsíň :-)

Když jsem přišla z práce, tak jsem začla trochu probírat svůj úložný prostor. Docela hrůza. No něco jsem vyházela, nějaké malé oblečení po dětech vezme mamka známé a něco jsem zase vrátila. To pak přesunu do nového úložného prostoru ;-)))
No a protože Betynka nešla do školky, tak přišla o Mikuláše, který tam měl dorazit. Takže jsem celý den přemýšlela, jak to udělat, když k nám domů žádný nepřijde. Nakonec mě napadlo, že napíšu dopis, který přidám k nadílce, co máme pro děti připravenou. Když se Honzík s Bětkou navečeřeli, tak mamka zabušila v obýváku na okno. Tak jsem s ní pak dělala překvapenou, kdo to asi byl a jestli to třeba nebyl ten Mikuláš. Tak se děti šly podívat na balkon a opravdu tam byly dva balíčky s dobrůtkama :-))) A dopis. Tak jsem ho přečetla. Honzík poslouchal a pokyvoval hlavou, pohladil Betynku. Bětka poslouchala jedním uchem a spíš jí zajímala Kinder vajíčka a čokoládový čert. Toho si taky jako prvního rozbalila a slupla jako nic :-))) 


K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

bezva Mikuláš Katko !