sobota 3. prosince 2011

278/365 II.

Tak přeci jen si můžu ze seznamu odškrtnout dvě položky :-) Mamka chtěla ušít "dečky" na mikrovlnku a pračku. Na vlku jsem udělala jen z jedné látky, na pračku sendwič - látka, vatelín, látka. Látku jsem koupila už dřív u Mráze. Šlo to docela rychle. Jako není to žádné umělecké dílo, ale svůj účel to splní ;-) :-))) Jen jsem trochu bojovala s obrázky, protože jsou natištěné nějak nakřivo.


A dokonce jsem dodělala i "tajný projekt" :-))) Takže v pondělí ho pošlu dál :-) 

Navečer mamka upekla vanilkové rohlíčky a já je obalila v cukru. Máme to už roky rozdělené, co která dělá a pěkně nám to odsýpá. Na fotce vypadají velké, ale jsou opravdu malinké.


K.

2 komentářů:

Tina řekl(a)...

Ahoj Katuško. Štoly se nezkazí, zabalí se do alobalu a do utěrky a dají do chladna. Já je mám v ledničce, protože nemám špajz. Rohlíčky Tvé maminky jsou krásné. No, my už jsme dvě štoly snědli, tak budu ještě dopékat. :-D

Ajka řekl(a)...

Dečka je krásná Katko !
asi bych už taky měla začít píct...