úterý 29. listopadu 2011

274/365 II.

Cestou ze školky jsem se s Bětkou zastavila v papírnictví. Potřebuju papíry o velikosti A3 nebo A2. Paní mi ukázala balík s A2, ale musela bych ho vzít celý. No tolik toho zase nepotřebuju. Tak mi pak poradila, ať se zeptám v nějakém copy centru, jestli by mi tam nedali nějaký papír. A pak jí došlo, že ona má prý v kopírce taky A3 a kolik toho prý chci. Tak jsem řekla, že mi stačí 3. Dala mi jich 5 :-))) Tak jsem koupila aspoň 10 čtvrtek a našla jsem tam pěkné razítko :-))


Honzík má dostat penicilin až o půlnoci, tak abych nějak zabila čas, tak jsem se pustila do houpacího koníka podle toho jednoho PW časopisu. Šablonku mám ze čtvrtky, aby mi vydržela dýl. Ten střihový papír mi přijde na nic. A ještě, že jsem si to na látku překreslila se švovými přídavky, protože pak by to bylo asi moc malý a nevím nevím, jestli bych to vůbec protočila. Koníka dodělám zítra. Jen musím ještě promyslet, jak mu udělám hřívu a ocásek. Asi z příze. Ale jak ji tam přidělám.....? Nápad mám, ale nevím, jestli to půjde.


K.

0 komentářů: