sobota 12. listopadu 2011

257/365 II.

Jára si přál k narozeninám novou vysílačku a už od rána se nemohl dočkat, až ji půjdou po obědě s dětma a Tomášem vyzkoušet. Jak malý Jára... ;-))))) A to jsem ho ještě zlobila, že narozky má až v pondělí, tak že by ji měl vlastně taky dostat až v pondělí... :-))


Večer jsem si sedla zase k háčkování. Už mi zbývají jen ty cípy. Ty se háčkují každý zvlášť. Ty snad zvládnu zítra. No...všechny 4 asi ne... Ale příští týden by mohla být dečka hotová.


No a protože jsem zjistila, že ten, pro kterého jsem původně dělala City Walkera, o něj vlastně vůbec nestojí, tak jsem se rozhodla, že si tašku nechám pro sebe. Mně se hodí. A protože u ní nepotřebuju ani kapsu, ani zip, tak jsem sedla a dodělala ji. Jen nevím, jestli nezkrátím ještě ten popruh. Původně to bylo totiž pro mnohem vyšší osobu, než jsem já, proto je tak dlouhý. Sice tam je zkracovací spona, ale i tak by ten popruh asi mohl být kratší...

City Walker, design by Bellet:


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

tééda..... to všechny ty modely staví? Jsou parádní!!!

Katka řekl(a)...

Jo jo, v paneláku na koleni v předsíni nebo v kuchyni. Teď už si zase plánuje třetí... Tatru...
A nejen, že je staví, ještě s nima jezdí na závody. Má i hromadu medailí a 3 poháry.
K.