neděle 6. listopadu 2011

251/365 II. - Procházka

Už od rána svítilo sluníčko, tak jsme po obědě vyrazili na malou procházku. Bylo fakt krásně. Možná si pamatujete, jak jsem tu psala a dávala fotky našeho fotbalového hřiště, které bylo zanedbané, zarostlé, no prostě děs. Tak už asi tak dva měsíce se na něm pracuje a i my tu budeme mít zase pěkné hřiště. Bude vypadat mnohem líp, než vypadalo úplně původně. Akorát mi přijde, že na fotbalové hřiště je docela veliké. Tak možná, že tam bude okolo ještě atletická dráha. Uvidíme.


Když na stromy oděné do podzimního listí svítí sluníčko, tak vypadají tak krásně... Tenhle byl tříbarevný...


...a na tyhle jsme nakoukli přes plot do klášterní zahrady :-)


A na poli se pracovalo. Traktor zaorával trávu, která tam letos vyrostla. Honzík se ptal, co tam asi bude příští rok. No...to nevím, necháme se překvapit :-) :-)  Uvidíme na jaře, co budeme fotit na procházkách :-)  Fotky jsou takové temnější, protože jsem fotila proti sluníčku. Ale zase mi přijdou takové zajímavé... Jakoby černobílé a přitom barevné :-) Ale odborník by určitě řekl, že jsou příšerné... ;-) :-D


K.

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Nádherné podzimní barvy!

Ajka řekl(a)...

supr fotky !

Zuzulik řekl(a)...

Ty stromečkové fotky mě úplně zahřály :)