sobota 5. listopadu 2011

250/365 II.

Ráno jsem s dětma šla do DM koupit mamce voňavky ze slevových kuponků, které jí pak dám na Vánoce. Jen co jsme vyšli z domu, tak se Bětka ptá, jestli půjdem na zmrzlinu. Tak jsem opět musela vysvětlovat, že opravdu ne a že už se zmrzlina v cukrárně stejně neprodává. Tak si to schroupala v mozečku a pak z ní vypadlo, že tedy aspoň koupíme dort. Ten, co jí tak chutná. Měla na mysli Floridu :-)  Takže jsme došli do DM, stavili se v papírnictví, v jednom obchůdku s bylinkama a hrníčkama a dárečkama, zašli do Billy a pak se cestou domů stavili v té cukrárně. Honzík si poručil Míša řezy. 
A jen co Bětka snědla oběd, tak prý jestli už dostane ten dort :-))))  No samo, že ne. Musela si ještě dvě hodiny počkat. No a nakonec ho stejně ani nedojedla... Hlavně, že ho tak stráááášně moc chtěla... :-)

Odpoledne přijela moc milá návštěva, takže my dospěláci jsme si popovídali a děti si pohrály. Jen byl pak trochu boj s úklidem pokoje. A to jim ho Jára včera celý pořádně uklidil. Ale nakonec to děti taky zvládly :-)

Dneska mi ty lemy docela šly. Sice nemám všechny, ale přišila jsem na stroji 3 a mám připravený lem na ty zbývající dva. Tak zítra se do toho pustím a snad to nakonec fakt zvládnu dřív, jak v prosinci :-))))) Jo a už vím, co jsem dělala špatně s růžky. Tak teď už snad budou vypadat líp, až tu druhou stranu přišiju.


V tom papírnictví jsem si chtěla koupit barvu na textil, kterou bych mohla použít na to razítko. Tak jsem se zeptala prodavačky, kterou by mi mohla doporučit a koukala na mě, jako když to nemám v hlavě v pořádku. Že si mám koupit razítkovou barvu. Když to jako chci na razítko. Jenže ta se mi z látky asi vypere, že? Tak nakonec ukázala na takové malé barvičky TERNO COLOUR, ale že mi to asi na tom razítku nebude držet. Tak jsem si koupila bílou a červenou a jsem na to tedy zvědavá. Zítra si řeknu Járovi o nějaký štěteček (on jich má hromadu) a zkusím to. Jen doufám, že si tím nezničím nakonec to razítko... To by mě mrzelo.
Nebo máte některá nějakou radu, jakou barvu na to použít?

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

no vidíš jak ti prostírání jde..... zkus barvu na textil...