čtvrtek 3. listopadu 2011

248/365 II.

Dneska jsem zvládla jen přišít a přišpendlit lem na jedno prostírání. Jen tedy nevím, jestli to nebude zlobit v růžkách. Uvidím zítra.


No a abych nepsala jen o šití. Honzík mě upozornil, že mu asi roste další zoubek. Tak jsem mu po čištění zoubků koukla do pusy a opravdu. Raší mu šestka vlevo nahoře. Ty spodní šestky už má pěkně vyrostlé. Jinak ty další mléčné zuby se nehýbou, ale aspoň že se za nimi netlačí ty nové zuby. Aby to neměl jako s těma jedničkama. Doufám, že se mu srovnají pěkně do řady. Zatím jsou pořád trochu vzadu.

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

parádní prostírání....

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo moc pěkně jsi to ušila ..krásné prostíráníčko to bude mít maminka radost ..
jo a s tou barvou ,ptala jsem se Veve ,že mám Javany a psala ,že můžou být a taky na Marině něco proběhlo ,že prý balakryl se nevypere a dobře drží /taky myslím psala Lidunka /...tak se zase přijdu k Tobě podívat ahoj Táňa /ttalbi