středa 2. listopadu 2011

247/365 II. - Poštááá

Dneska dorazily další balíčky :-) Já se ale máááám :-) :-)

Zkracovací spony od Viki. Nemohla jsem je nikde sehnat, dokonce je neměli ani u Kutila. Tak teď už můžu tu džínovou tašku konečně dodělat :-) :-) 


A pak látečky od Belletky, které jsem "ulovila", když byly akční nabídky. Z té černé kytkaté si asi časem udělám nějakou kabelku na léto. Je moc pěkná. Drobný puntíček se mi bude hodit k puntíku, který vypadá v podstatě stejně, jen je větší. A poslední látka je takový polotovar na PW :-)  Ale třeba nebudu líná a rozstříhám ji a pak znovu sešiju ;-) :-) :-)


K.

7 komentářů:

Ajka řekl(a)...

ještě to nakupování nepřestalo bavit??:-))))

Katka řekl(a)...

To asi nějaká nemoc, či co ;-) ;-) :-) :-)
K.

Ajka řekl(a)...

Žádná nemoc, tomu se říká závislost!!! :-))

Cettia řekl(a)...

Holky ja jsem s tím nakupovaním stejná:-( Nemáte na to lék:-)))

Unknown řekl(a)...

Paráda.......já ujíždím ještě na vlnách..takže mám kombinaci látek a vln......no asi se brzo nechám někam zavřít:-)

Vivi řekl(a)...

Ajaj, to je spousta krásy! Mám moc ráda výrazné a barevné látky a už si úplně jasně představuju tu pohádkovou kabelčičku na léto ;-). Jen nemám v rukou takovou šikovnost! ;-)
Vivi

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Krásné látky :-o)), já asi budu už brzdit ..jsem si dnes propočítala co mě ta závislost už stála ..tak to asi vrazím do léčby nějakou korunu , nebo jak mi na to přijde muž co ta moje syslírna stála ,tak budu muset tu léčbu zaplatit jemu :-( tt....