sobota 29. října 2011

243/365 II.

Odpoledne jsem se vrhla zase na šití. No...spíš špendlení... Musela jsem sešpendlit 12 "sendwičů" :-)  Nakonec jsem jich sešpendlila jen 10, protože mám jen 200 spínacích špendlíků :-D  Takže dva červené musely počkat na večer. 


Taky konečně vylezlo sluníčko, tak jsem vzala děti a skočili jsme do krámu. Napůl pěšky a napůl tramvají. To by Honza s Bětou nepřežili, kdyby se aspoň kousek nejelo tramvají... :-) A to ještě Bětka řvala, že Honza zmáčknul čudlík na dveře a že ho chtěla mačkat ona... Tyhle boje máme i ráno, když jedeme do školky. Pomalu jsem nejradši, když přijede ta stará tramvaj, která žádné čudlíky nemá... ;-) :-)

Jo a dopoledne, zatímco já jsem dělala dukátové buchtičky, tak Jarek přidělal to nové světlo. Možná, že do něj ale časem koupíme silnější žárovky. Teď svítí víc na stůl, ale zase míň do zbytku kuchyně. No...třeba si zvykneme ;-)


Večer jsem prošila zelené prostírání a odstřihla, co bylo navíc. Ono to prošití není moc vidět, já vím. Tedy na fotce. Naživo vidět je. Jsou to vždy 2x2 kostičky. Původně jsem chtěla prošít každou tu kostičku, ale takhle je to taky pěkné.


A došpendlila červené prostírání.


To prošiju až zítra. A pak zbývá nastříhat a připravit lemy a hlavně je přišít. To bude asi nejpracnější. Tak snad to aspoň do půlky listopadu stihnu... ;-) :-D

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

no fakt se činíš :-))
já bych těch 200 špendlíků rozdělila na všech 12 sendvičů... prošití je vidět i na fotce....
A víš že jsi byla u Ajdy i Ještěrky těsně přede mnou? Si říkám "á, Katka už tu taky byla:-))..

Jahůdka řekl(a)...

Parádní, ovšem to špendlení...já menší věci nešpendlím, používám lepidlo ve spreji, je to opravdu rychlejší:-)