čtvrtek 27. října 2011

241/365 II.

Chtěla jsem se pustit do šitých krabiček. Znovu jsem si přečetla návod, u kterého mi přišlo, že mu rozumím víc, než když jsem ho četla kdysi poprvé. Přečetla jsem si ho znovu a pak ještě jednou a zjistila jsem, že mu asi pořád nerozumím... Nebo se prostě bojím, že to nezvládnu... Takže jsem se nakonec pustila do zkušebního prostírání pro děti. Mamka sice říká, že bude pořád špinavé, ale tak se to pak vypere ;-) 

Ale stihla jsem si jen nastříhat látky a vatelín a pak ještě namalovat křídou kudy budu prošívat. Snad z toho tu křídu pak vyklepu... Asi si budu muset koupit tu fixu, která tak za 2 - 3 dny zmizí. 


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jestli máš tak blbou křídu jako já, tak jí nevyklepeš:-))
jinak pěkný !

Katka řekl(a)...

Mám tu trojúhelníkovou. Tak se pak vypere ;-)
K.