středa 26. října 2011

240/365 II.

Po práci jsem si zajela vyzvednout ty dvě vánoční látky, co jsem si objednala u Mráze. Jsou moc pěkné a doufám, že se mi povede to, co mám v hlavě, že z nich ušiju... 


Pak jsem ještě skočila do kamenné prodejny, když už jsem šla okolo ;-)  A tam jsem našla takovou pěknou zelenočervenou kostičku, Ta se mi bude taky hodit. Na lem. Akorát tedy na té fotce nevypadá tak pěkně jako ve skutečnosti.


A když jsem si prohlížela předtím stránky jejich e-shopu, tak jsem tam našla fleece "medvídek" vzorek kamínek. Vypadal fakt moc pěkně. No a protože líná huba holý neštěstí, tak jsem se zeptala, jestli ho náhodou taky nemají. A měli :-))) Ve skladu jednu roli. Tak jsem si vzala 1,5 metru. Sice ještě vůbec nevím, co z něj udělám, ale je strašně příjemný na dotek. Fakt úžasný!!! :-))) Možná nějaký polštářek? ;-)


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ach jo.... Katka byla zase nakupovat:-)
za chvíli na tom budeš jak já - nebudeš je mít kam dávat! :-))))
P.S. jsou parádní !!

Katka řekl(a)...

:-))) To už nemám teď ;-))) Ale ty vánoční jsem koupila na něco konkrétního, takže ty zpracuju :-)

K.