sobota 8. října 2011

222/365 II. - Regály

Už delší dobu přemýšlím o tom, že by to chtělo do ložnice něco, kam si nacpu ty svoje krámy. Mám plné komody a vypadá to fakt strašně. Já vím, že bych to mohla třeba někam nacpat, ale když tohle jsou věci, které potřebuju mít při ruce (Mariny, Švadlenky, střihy, rozdělané práce...).  

Včera jsem si projížděla net a našla na stránkách Ikey nějaký regál, který by šel postavit na ty komody. Ale byl bílý.... To by asi vypadalo divně, když ty komody jsou hnědé. Oni tam mají i hnědý, ale stojí jednou tolik co ten bílý. A pak jsem si četla Metro a našla jsem tam inzerát na Möbelix. Tak jsem si našla jejich stránky a nakonec objevila i pěkný hnědý regál. Byl sice o něco užší, než ten z Ikey, ale zase byl o trochu vyšší a hlubší. Doma jsem se pak domluvila s Jarkem, že tam spolu zajedeme.

Dneska ráno jsem jela s mamkou a s tetou na hřbitov a s Járou jsem byla domluvená, že až přijedeme domů, že zajedeme do toho Möbelixu. A že vezmem i děti. Jenže mi pak Jára psal, že Honzík má 37,9. Takže ten s námi určitě nepojede. Tak jsem mu pak slíbila, že mu tam něco koupíme, aby mu to nebylo líto. V Möbelixu jsme koupili regály a Jára opět neodolal plyšákům a koupil dva draky... Ale děti je tedy dostanou až na Vánoce. Naštěstí to Bětka ani nenaprášila, přestože je viděla :-)))  Akorát, že jsem tam měla vyhlídnuté z letáku takové pěkné hrníčky na kafe a nikde jsem je tam nenašla...škoda... Jeden jsem chtěla jako dárek... Tak snad je seženu jinde.

A teď foto před akcí. Já vím, že bordýlek, ale já se v něm vyznala. Znáte to - inteligent ovládá chaos ;-)))))) :-))))) 


No a teď už nový vzhled mého "pracovního" prostoru :-)) Možná to ještě nějak upravím, ale vypadá to tedy fakt pěkně. Mám radost :-))


A jdu šít... Ať splním termín... ;-))) :-DD

K.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vypada to uzasne. Jsem z Tebe stejne vedle jak krasne tvoris a pritom na to skoro nemas zadne misto. Jses neuveritelna sikulka.
Love,
T.

Ajka řekl(a)...

supr, ale nevidím šicí stroj:-))))