pátek 7. října 2011

221/365 II.

Dívala jsem se ráno u Honzíka v šatně na nástěnku, jestli tam nejsou nějaké nové informace (Jára to totiž moc nekontroluje) a pořád tam visela už od minulého týdne cedulka, že žádají nějakou maminku, jestli by nenašila čtverečky na polštářky. A zastavila se u mě paní učitelka, jestli bych prý třeba já? Že už je to tedy napadlo, ale zase chodím už do práce a tak... Tak jí říkám, že ale já neumím vyšívat a ona, že už to vyšitý mají (jednotolivé značky) a teď se to má jen přišít entlem na ty polštářky a ať se jdu podívat, že mi to ukáže. No jak myslíte, že to dopadlo? Vytáhla jsem igelitku, vyfasovala 26 povlaků na polštářky, kus plátna s 26 vyšitýma značkama a mám o zábavu postaráno... ;-)))))) Tak snad to nezkoním. Ono to má být do pravého horního rohu a zip mají dole. Tak to budu muset hodně podhrnout. Abych to pak třeba nepřišila skrz :-DDDD 


Večer jsem si zase sedla k šití. Tu tašku musím do neděle dodělat, protože ji chci mít na pondělní sraz Marinek :-)))  Asi si máknu, protože dnešní večer jsem strávila jen s tím skladem, který jsem konečně udělala a našila.... 
K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

nařasený to máš super.... ale to bude teda perfektní taška, ta látka je suprová !!

Katka řekl(a)...

No já doufám, že to bude perfektní taška :-))))
K.