sobota 1. října 2011

215/365 II.

Ráno jsem s dětma zaběhla do Albertů vyměnit ještě nějaké šmoulí kartičky :-) Sešlo se nám jich totiž ještě na další sadu. A ještě jich i tak hodně zbylo dětem jen tak na hraní :-))

Po obědě jsme všichni zajeli do Tesca, protože jsem si tam chtěla koupit takové malé dečky, z kterých bych se chtěla pokusit ušít medvěda z poslední Mariny. No uvidím, jestli to vůbec půjde... Ale jestli se do něj pustím, tak musím udělat dva a ještě potají... ;-))


Večer jsem si zkoušela aranžovat tu novou látku, abych si ujasnila, jak mám látku střihnout. No myslím, že už mám jasno :-)) Fotky sice mám, ale ukážu je až jindy ;-))

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

to budou parádní medvědi Katko ! Se už na ně těším....

Katka řekl(a)...

Ajko, ještě otázka, jestli je vůbec zvládnu... A včera mě tak napadlo,jestli tenhle fleece nebude moc tenký... Abych ho nemusela dávat třeba dvojitě...

K.