pátek 23. září 2011

207/365 II.

Tak to vypadá, že Bětka už je ve školce v pohodě. Snad si to teď zase nezakřiknu... Už tam nebrečí a v pohodě se se mnou ráno rozloučí. Např. dneska mi při loučení řekla "papa maminko, a hezky si to v práci užij" :-)))) No zrovna dneska mě tam čekalo docela dost práce, tak jsem se musela v duchu smát :-))) Odpoledne mi hrdě hlásila, že snědla omáčku, rýži a masíčko :-) Už včera snědla celý oběd - měli špagety. Tak snad i s tím jídlem se to zlepší. Za chvíli by z ní asi padaly džíny. Už teď je sundavá bez rozepnutí. V pondělí budou mít buchtičky se šodó, tak Bětka i Honzík nadšeně vykřikovali, jak se těší :-))

Odpoledne mi psala Terča, že jí přišel balíček, ale že mají blázinec, tak ho ještě neotevřela. Tak jsem celá netrpělivá čekala, až napíše, že už koukla dovnitř. No dočkala jsem se až za 3 hodiny ;-) Ale Terča je nadšená, že jsem jí opravdu překvapila a už se těší, až si do nové kabelky přendá věci :-)  Jsem ráda, že se jí kabelka líbí. Mám snad větší radost jak ona :-)))) 

K.

0 komentářů: