sobota 17. září 2011

201/365 II.

Dneska je Honzíkovi 6 let :-)  To to letí :-)


Ráno jsem zajela do toho Tesca na Zličín a v oddělení s DVD zrovna slečna doplňovala zboží. Takže jsem se jí rovnou zeptala na to, co hledám a nakonec, i s pomocí vedoucí, jsem našla, co jsem hledala :-)

Po obědě došlo na dort. Letos jsem ho nepekla, nechala jsem si ho udělat od cukrářky v práci.


 Při sfoukávání svíček musí Bětka taky pomáhat :-)


 Foto pro maminku...


 Děti moje, nemůžete se tvářit nějak normálně? Ano, mami....SÝÝÝÝÝÝR :-) :-)


Večer jsem došila zbytek řad na přehoz a sežehlila švy ke stranám, aby to bylo vše připravené na  zítřejší sešívání.


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Honzíkovi přeji hodně úspěchů předškoláčkovi ...a hlavně zdravíčko...pápá

Katka řekl(a)...

Jani, děkuju :-)
K.