sobota 10. září 2011

194/365 II. - Šmoulománie :-)

Na dnešek byla nahlášená akce v Albertech na výměnu šmoulích kartiček. Tak jsem ráno vzala děti, balík s kabelkou a vyrazila s dětma ven. V prvním Albertu jsme vyměnili asi 3 kartičky. Tak jsme se pak přesunuli do druhého a tam vyměnili zbytek. Takže máme plné celé album. A ještě hromadu kartiček, které zbyly, takže ty budou mít děti jen tak na hraní. Stejně je určitě ztratí v té černé díře, co mají v pokoji, která polyká dílky puclíků a sem tam nějakou ponožku... ;-) 


Pak jsme skočili na poštu a poslali kabelku přes velkou vodu. No a pak ještě nakoupit a dopoledne bylo pryč :-)

Odpoledne jsme se s Jarkem vrhli na akci, kterou vyhlásila Bellet a rýsovalo se, řezalo a krájelo do látek, které jsem včera s konečnou platností dala dohromady. Děti samozřejmě pomáhaly ;-) :-)  Naštěstí jen chvíli :-) :-)


Bohužel nemám prostor, kde bych si čtverečky vyskládala, takže jsem si složila jen základní středový čtverec. Vypadá to docela pěkně...


No a pak jsem si na zítra připravila hromádky, aby se mi dobře skládaly jednotlivé řady


K.

0 komentářů: