čtvrtek 1. září 2011

185/365 II. - Poprvé

Dneska nám zase začla školka. Betynce poprvé. Už od poloviny prázdnin se děsně těšila. Ukazovala, který plyšáčky si bude brát na spaní, co tam bude všechno dělat a tak. Jenže to jsme ani jedna netušila, že bude muset nejdřív projít týdenním zvykacím obdobím.... Snažila jsem se jí to včera vysvětlit, aby jí to dneska nebylo líto, ale moc to nešlo. Ve školce si všechno prohlížela a hrála si. S dětma se zatím moc nebavila. Jedna holčička dělala trošku důležitou (to je něco pro mě...ale ovládla jsem se) a jeden chlapeček trochu hamižnil nádobí, s kterým si Bětka zrovna hrála. Ale jinak dobrý. No a když se Bětka zrovna houpala na dřevěném koníkovi, tak jsem jí musela říct, že už půjde domů. Tak koníka pevněji sevřela a začla brečet, že nechce. Přesně tohle jsem čekala. Nakonec jsme ji s mamkou přemluvily, že spolu půjdou do DM a dostane tam balonek na tyčce. Tak šla. Ale bylo jí to tedy líto. Zítra tam může být i na svačinu. Ale v 10 zase domů. Nevím nevím, jestli tenhle druh zvykačky je pro ni ten vhodný.... Že jí možná trochu zkazí tu počáteční radost a nadšení...


K.

5 komentářů:

Míša Myška řekl(a)...

a ty učitelky tam jako pak dělaj co???? bych si asi dupla, že jí tam prostě necháš minimálně do oběda,že jsi pracující žena a nemůžeš s ní lítat sem a tam. příjde mi to uhozený.

Katka řekl(a)...

To je tak nařízený shora....
K.

Talpinka řekl(a)...

tak to zíram jak to tam máte u vás... mě Majdu vzali hned napoprév a protože Majda prohlásila hned že bude ve školce i spinkat s ostatníma dětma, tak si jí tam nechali i na spaní :) říkala jsem že kdyby to nešlo ať na mě jen houknou přes plot ale byla jsem asi jediná nervozní..ona to zvládla uplně v pohodě... Tohle by jí asi zničilo - konečně mezi dětma a musela by jít pryč?

Míša Myška řekl(a)...

a to se nikdo neozval na té schůzce před začátkem??? že je to jako postavený na hlavu???

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tak to taky koukám jak ....tady můžeš mít hned jen je problém s čekáním na místo ale to asi všude ...přeji aby Bětce to nadšení vydrželo...pá