pátek 26. srpna 2011

179/365 II. - Nákupy a další jehelníček

V Tescu mají 30% slevu na dětské oblečení a boty. Tak jsem se tam po práci stavila, protože děti potřebují nové ponožky. Tak má každý 15 nových párů :-)  No a ještě jsem jim tam vzala každému botasky. 


Ale Betynce jsou nějaké hodně těsné, tak tam zítra sjedeme znovu a vyměníme je za větší.

Večer jsem se pustila do dalšího jehelníčku. Je takový hodně buclatý, ale zase se do něj vejde hodně špendlíků :-) :-) :-)


K.

3 komentářů:

Tina řekl(a)...

Katuško, taky jsem nakupovala v |Tescu ve slevách. Do školky a školy není věcí nikdy dost. A jehelníček je moc povedený! Krásný den. Tina

Ajka řekl(a)...

To se mi líbí jak je poměřuješ s myší.
U nás teď mají v Tescu taky výprodeje, až 70%.Jo, to se potom nakupuje....

Katka řekl(a)...

Jo jo, hlavně věcí pro děti není nikdy dost :-)

Ajko, když takhle je i líp vidět, jak je ten jehelníček velký/malý :-) :-)

K.