sobota 16. července 2011

138/365 II.

Po snídani jsem dobalila poslední věci a šli jsme se rozloučit s paní Patočkovou a odevzdat klíče. 
Když jsme dojeli k Desné, Bětka zahlásila, že jí bolí bříško. Jára hned zajel do nějaké odbočky a já Bětce vrazila 6 rozložených kapesníčků. Naštěstí ale nezvracela. Tak se venku jen vyčůrala a jeli jsme dál. Nakonec usnula a probrala se až v Praze :-) 
Ještě byl jeden zádrhel ve Velkých Hamrech, kde jsme se dostali do šíleně dlouhé kolony. Nakonec Jára vystoupil, aby okouknul, co se děje. Mají tam rozkopanou silnici a semafory z každé strany. Ale buď jim ukazují na každé straně stejně, nebo tam vjel někdo, kdo už měl červenou a prostě se to celé ucpalo. Takže jsme se otočili a jeli zpět na Tanvald, že bysme to kdyžtak vzali na Jablonec a pak někam dolů. Ale za Tanvaldem byla jiná odbočka na Velké Hamry, tak tam Jára jel a dojeli jsme do Velkých Hamrů II., které leží na kopci, takže jsme tu kolonu objeli shora. Pak už byla cesta v pohodě až domů. 
Jen tedy nemám žádnou fotku z cesty. Až doma mě pak volal Jára na balkon, ať si vezmu foťák, abych si vyfotila jednoho návštěvníka :-) Ani nevím, co to vlastně je :-)


Po koupání Jára našel Honzovi dvě miniaturní klíšťata. Ani nevím, kde je chytil, protože vůbec nebyla nacucaná. Že bysme je včera přehlídli? No nevím. Takže jsme hned vyzkoušeli Ixoderm. A to jsem ještě mamce, když jsme dojeli, říkala, že jsem z té haldy léků pro děti nemusela nic použít. Asi jsem to zakřikla. Tak teď ho budeme hlídat, jestli to nebude červenat.

K.

0 komentářů: