úterý 12. července 2011

134/365 II. - Huťský vodopád a lanovka

Dneska jsme se vydali na delší výšlap. Po hlavní silnici jsme šli přes Horní Rokytnici ke Starému mlýnu a od něj po modré do kopce k Huťskému vodopádu.


Protože děti měly pořád dost energie, tak se rozhodlo, že půjdeme dál. Cestou jsme potkali i pár borůvek :-)


Pak jsme došli k rozcestí Huťský potok. Doprava to bylo na Dvoračky a doleva na Hoření domky (v mapě je tedy napsáno Horní domky).


No a protože na Hořeních domkách je ta menší lanovka, tak se šlo tam. Další rozcestí bylo Nad Světlankou (v mapě mám opět něco jiného - Nad Světlavkou - pak si vyberte).


Děsnou cestou z kopce (byla blátivá a rozježděná od náklaďáků) jsme došli k Hořením domkům a stavili jsme se v hospodě Skácelce. Bětka pořád říkala, že si dá polévku, i když věděla, že Honza chce hranolky s kečupem. A když je pak u Honzy viděla, tak je chtěla taky :-) Klasika :-)  Na mě zbyla ta její polévka :-)


Pak jsme pokračovali k lanovce, která byla už jen kousek. Cestou jsem si cvakla i kvítí :-)


Lanovka měla jet až za 10 minut, tak nám pánové z obsluhy popojeli se sedačkou, abysme si zatím mohli v klidu sednout. Začínaly pracovat nervy :-)  S Járou jsme nevěděli, jak to budou děti zvládat. A kdyby se něco dělo, jestli je udržíme. Seděli jsme všichni vedle sebe, já přidržovala Bětku, Jára Honzíka a čekali jsme na rozjezd. 


Nakonec byly děti víc v pohodě, jak my dva :-) Já se musela dívat na ně a na Járu, protože pohled před sebe a dolů mi vůbec nedělal dobře a radši jsem zhluboka dýchala. Až tak v polovině cesty jsem se mohla začít rozhlížet okolo. Jára udělal ze začátku asi 3 fotky a pak už foťák uklidil a bylo vidět, že už by byl taky radši na konci. Honzík by pořád na něco ukazoval, což znervózňovalo Járu, takže mu furt říkal, ať se nevrtí. Bětka se jen rozhlížela a dobrý. V jednu chvíli jsme se trochu zpomalili a maličko zhoupli. To bylo tedy něco pro mě... Zato Bětka byla naprosto nadšená a pořád říkala, že se chce ještě houpat. No není ona šílená? ;-) :-) :-)  Dolů jsme dojeli v pořádku :-)  I když děti by určitě jeli ještě jednou. Jára prohlásil, že na žádnou lanovku už nejde :-) :-)

Večer jsem dodělala tu čepičku a začla novou.


K.

0 komentářů: