úterý 28. června 2011

120/365 II.

Když jsem přišla domů, tak tu na mě čekala obálka od Bellet. Objednala jsem si na Bellet fabrics krásnou látku, tak teď už můžu vymýšlet, co z ní bude. Ale tak moc se mi líbí, že mám obavy, že si ji přidám k té první a budu se na ni chodit jen koukat :-) :-)  


Honzík si včera donesl ze školky kvarteto. No a protože ho Betynce nechce půjčit, tak jsem jí včera slíbila, že jí dneska taky nějaké koupím. Cestou do školky jsem jí koupila kvarteto se včelkou Májou a pro nás všechny ještě Černého Petra. Vezmu ho na dovolenou. Já tedy doufám, že budeme mít slušné počasí, ale kdyby náhodou některý den bylo ošklivo, tak ať mám nějakou zábavu pro děti. Když už jsem byla v papírnictví, tak jsem koupila i dárkové taštičky pro paní učitelky a kolegyni. 

Pro kolegyni k svátku dělám tu dečku. Už to vypadalo, že ji dneska dodělám, ale už jdu spát. Ale zítra ji dodělám určitě, protože už mi zbývá jen poslední řada a z té už skoro půlku mám. 


K.

0 komentářů: