sobota 25. června 2011

117/365 II. - Mini polštářky

Ráno byl Jára v Penny na nákupu a přivezl mi "dárek". Ukazovala jsem mu před nějakým časem na jednom blogu, jak jedna holčina vyřešila třídění různého šicího bordýlku (nitě, jehly, magnety....) do organizérů na šroubky. No a on dneska viděl v Penny ty kufříky a hned mi ho koupil. A rovnou dva :-) :-) 


Radost sice mám, ale nemám místo, kam bych pak ty kufříky dala, abych je měla po ruce a zároveň, aby mi tu nikde nepřekážely... Takže jsem je zatím nenaplnila.

Po obědě jsem si sedla zase k háčkování. Při denním světle se mi to dělá líp. Docela to pěkně přibývá :-)


No a navečer jsem udělala další tři růžičky a nakonec to vše vystřihla a sešila a mini polštářky jsou na světě :-)


Jsou tedy trošičku šišatý, ale jako mini dekorace nebo jehelníčky budou snad dobrý :-)  Ale do čtvrtka mám ještě čas, tak můžu ještě nějaké udělat. 

Katka

1 komentářů:

Ali řekl(a)...

Ty máš pozorného manžela!!!