pátek 24. června 2011

116/365 II. Honzík

Opět jsem se stavila v galanterii :-) Tentokrát pro režné plátno a ještě nějaké stuhy. Sice jsem uvažovala, že bych se mohla stavit u Kutila nebo v provaznictví pro jutovou tkaninu (tak to nazývají u Kutila), ale je to zajížďka a vůůůůbec se mi tam nechtělo. Tak proto jsem šla zase do galanterie.


Dneska má Honzík svátek. Mamka ráno zašla do cukrárny pro velké ovocné košíčky a už včera se domluvilo, že Honzíkovi popřejeme, až budeme doma všichni. Jarek měl sice šejdra, ale končil už v půl 4. Ale i tak Honzík pořád chodil, jestli už mu budeme tedy přát a dostane dárečky :-)  Když se konečně dočkal a všichni jsme mu popřáli a dali dárečky, tak Bětka začla brečet, že ona nic nemá :-) :-)  Ale my byli připraveni a dostala omalovánky a bonbonky. Tak byla nakonec taky spokojená. Jako hlavní dárek Honzík dostal encyklopedii zvířat. Moc se mu líbí. To jsem opravdu ráda, že jsem nakonec vybrala dobře :-)
 No a protože musím na příští týden mít 3 dárečky a všechny na čtvrtek, tak jsem se do nich hned pustila. Tak mám zatím dva polotovary :-)



Na tom režném plátnu se růžičky vyšívají trochu líp, ale stejně by to chtělo možná něco řidšího... A nebo to tak má být a já si časem zvyknu :-) :-)

K.

0 komentářů: