úterý 21. června 2011

113/365 II. Hotovo!!!

Cestou domů jsem se stavila v galanterii. Ze mě musí mít paní už radost... :-) Ale když ona doplňuje nové a nové věci, tak to musím chodit okukovat, no ne? :-) :-)  Např. zrovna dneska jsem zjistila, že tam má už i ronolin. Tak třeba tam časem objevím i ronopast a ronar :-)  No ale dneska jsem tam šla okouknout stuhy na vyšívání. Jak se z nich dělají ty růžičky. Jenže ani paní nevěděla, jak široké ty stuhy mají být. Tak jsem říkala, že se doma podívám do Švadlenky. No nakonec jsme domluvily, že jí ten časopis vezmu ukázat. Ale našla jsem tam takové ty úchyty, co se dají dát na jezdce zipu. Nemůžu najít to vhodné slovo... Chci ho dát mamce na zip do kabelky. Aby se jí dobře otvírala.


Večer jsem došila kabelku. Tak teď ji schovám a mamka ji dostane k svátku. Má ho 15. 7. Akorát, že to ještě budeme na dovolené, tak nevím, jestli jí popřejeme až přijedeme, nebo než odjedeme. A nebo mě ještě napadlo, že jí 15. napíšu nebo zavolám, že tam a tam má schovaný dárek :-) :-) 




Tak teď se budu moct pustit zase do něčeho jiného. Jen tedy ještě nevím, do čeho :-) :-)  Resp. plánů by bylo dost, ale co vybrat :-) Šatičky a šortky od Katky sovičky, nebo Bellet pro Terču, nebo tašku pro slony, nebo tu nejnovější tašku, co je v poslední Marině...? A taky si pořád říkám, že bych mohla udělat už nějakou tu deku.... A taky chci dětem udělat povlaky na polštářky.... Není toho nějak moc?? ;-) :-) :-)

Katka

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Katko to jsi měla začít na začátku MD a né na konci :-) jinak obdivuji tě moc se mi to líbí ,,,jsi šikulka... pá