neděle 19. června 2011

111/365 II.

Po obědě jsem upekla buchtu, aby ten poklop měl pořádně co schovávat :-)


A pak jsem čekala, až dorazí Jára z práce, abych mohla vypadnout ven. Děti dneska tak strašně moc zlobily, že jsem radši šla koupit cukr (v akci v Bille) s tím, že klidně potáhnu i 10 kg, hlavně když budu mít klid. Pak mi nemají šedivět a padat vlasy. Nakonec mi zbyde 5 šediváků a holá hlava... Dneska jsem neměla doma děti, ale příšerky.... A to je přitom Honza nemocný!!! A lítá tady jak blázen a haleká.

Večer jsem si zase sedla k šití. Udělala jsem pás se zipem a vnitřky kabelky. Na jednom je i kapsička, ale není tedy na fotce moc vidět. 



Zítra budu zase pokračovat a snad už by ji mohla i dodělat. A když ne zítra, tak snad pozítří. Jen nevím, jestli mám pak čekat, až bude mít mamka svátek, nebo jí ji mám dát dřív. Stejně ví, že jí tu kabelku šiju, sama si ji "objednala" a vybrala si na ni látky.

Katka

1 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Tak to je pořádný koláč na schování pod buchtovník:-)
Znám to z doma někdy jsou děti pěkně zlé.Šárka