čtvrtek 16. června 2011

108/365 II.

V noci jsem byla několikrát za Honzíkem. Teplota moc neklesala. A ještě ke všemu, když se napil, tak to pak zase vyzvracel. Jak měl prázdný žaludek, tak ho to tam asi spíš dráždilo. Ráno jsem psala do práce SMS, že sice nějaké tramvaje jezdí a že bych se do práce snad i dostala (i když tedy otázka byla, jestli bych se odpoledne taky dostala domů), ale že má Honza horečky, takže ho tu nemůžu nechat mamce na krku. Tak jsem pak akorát došla do školky Honzíka omluvit a zároveň jsem tam dotáhla 15 kg sběru, který se bude v úterý odvážet. V pondělí tam hodím ten zbytek. Pak jsem skočila do Alberta a do trafiky a utíkala zase domů. 
Až k večeru začly horečky trochu klesat. Honzík udržel hořký černý čaj a kolem 4. snědl i jeden toustový chleba s troškou Perly. K večeři si dal i trochu rizota. I když tedy obrečel, že nemá kečup jako Běta. 
Usnul už kolem půl 9. Zítra s ním Jára zajde k doktorce, ať mu udělá kdyžtak CRP a prohmatá uzliny. Stěžoval si, že ho trochu bolí v krku.
Já si u Ordinace nastříhala něco, co jsem chtěla tedy dnes i ušít, abych to mohla použít na muffinky, co jsem upekla. No k šití jsem se už tedy nedostala. Tak snad zítra. Ale když už to mám takhle pěkně připravené, tak bych to mohla zítra ušít :-)


Katka

0 komentářů: