sobota 11. června 2011

103/365 II.

Dneska ráno jsme všichni jeli na hřbitov na Vinohrady. Jarek u táty dával beton do uličky, protože paní "odnaproti" dala beton do hlavní uličky před svůj hrob a ten zbytek vypadal přinejmenším divně (vypadalo to tedy spíš hrozně). Tak teď to tam bude celé zarovnané. Aby děti moc nezlobily, tak jsem s nima rozsvítila u tety a pak jsme se tam procházeli. 

Při cestě domů jsem se vytratila na Andělu, protože jsem šla do Tesca. Chtěla jsem tedy říct (hlavně Betynce), že budu vystupovat a pak přijedu za nimi domů, ale Bětka byla nějaká rozmrzelá, takže hrozilo, že by brečela a chtěla jít se mnou. Tak proto ty tajnosti. Prý pak až před barákem se děti ptaly "a kde je maminka?" :-) :-)   V Tescu jsem Bětce koupila kalhotky, protože nějak vyrostla a potřebovala by vyšší. Akorát jsem původně chtěla koupit na 3-4 roky a nakonec mám na 4-5 let. A díky tomu, že je tam akce 30% sleva na veškerý textil, tak i ty s Kittynkou vyšly cenově docela pěkně. Původně jsem tedy chtěla koupit čistě bílé, jako má, ale ty neměli ani jedny. 


Když jsem pak u nás vystupovala, tak mi přišlo, že sluníčko nějak hodně pálí a že zřejmě dorazí bouřka.  No a taky že jo. V jeden okamžik docela dost pršelo a zároveň svítilo sluníčko. Tak jsem vyhlížela, jestli se neobjeví duha. Dlouho nic a najednou tam byla :-)


No a protože se díky dešti nešlo ven, tak jsem si rozložila šití. Nastříhala jsem si a sešpendlila klobouček pro Bětku. Zase z té motýlkové látky, ale udělám ho taky vyšší, aby líp seděl. 


A protože jsem si to na Meghan našpendlila trochu užší, tak jsem to musela předělat. Opět jsem se několikrát píchla... Ještě teď mě bolí pravý palec. Ale mít na každém prstu náprstek...to by se mi asi dělalo fakt špatně :-) :-) :-) 


Chtěla jsem si ještě nastříhat látky na pouzdro na kapesníčky, ale nakonec jsem si ušila něco maličkého. Ale věřím, že pro mě velmi praktického :-)  


Co to asi je? ;-)  Jsou to malinkaté jehelníčky :-)  Nápad je od Kellie ze stránek Don´t look now. Věřím, že je využiju, protože mám špendlíky v kulaté krabičce a při jejich lovení se taky občas píchnu. Tak si je musím různě zapíchávat okolo. Tak teď je budu mít vyloženě při ruce :-) :-)


Jára má tedy trošku pochybnosti, jestli si je nepíchnu do ruky, ale takové telátko snad nejsem ;-) :-) :-) 

K.

1 komentářů:

Tina řekl(a)...

Fakt dobrý nápad. Krásný večer. Tina