neděle 29. května 2011

90/365 II. - Dětská pouť

Dneska opět proběhla tradiční dětská pouť v zahradě kláštera. Počasí vyšlo skvělé, akorát že bylo hoooodně lidí. Takže jsme ani nebyly u všech soutěží. Ale i tak se to dětem líbilo. Fotky mám akorát z koníčků, protože rybičky jsem chytala s Bětkou a když skákala v pytli, tak jsem byla taky u ní (spíš jsem já posilovala s Bětou v pytli :-) :-) ). 

No a na koni se svezl jen Honzík, kterému se to líbilo...


...protože Betynce se to nelíbilo vůůůbec (a přitom to sama chtěla).


Odpoledne jsem samozřejmě musela vyfotit rajčátka, z kterých už jsou tedy keříky jak hrom :-)



A na těch červených jsem už našla i 3 rajčátka :-) :-) :-)



Dneska večer šít nemůžu, Jára totiž vstává už v 01.45, tak už dávno spí. Tak mu tu nechci dělat rámus. Možná si jen něco nastříhám na zítra. 

K.

0 komentářů: