čtvrtek 26. května 2011

87/365 II.

Dneska jsem nic nedělala, ale ani jsem nic nefotila. Odpočinkový den :-) Jen jsem udělala blog na Galerii o tom, jak jsem šila mozaiku. 
Pořád mě něco v duchu poňouká, abych už se pustila do těch Burda střihů, co jsem si koupila. Tak možná, že zítra zkusím ty jedny šaty. Snad nejsou moc komplikované... Při nejhorším bych z toho pak udělala sukýnku na gumu v pase :-) :-) To bych zvládnout mohla :-) 

K.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem si u tebe zas početla. Polštář je super Katko. Já teda nikdy zip nedávám, jen knoflíky, mašličky, nebo suchý zip. No a teď se už můžeš pustit do těch kalhot - tam žádný zapínání není.......
Alena

Katka řekl(a)...

Ajko, to je fakt :-) Možná zkusím něco z těch starých triček, co mám daný stranou. Alespoň si zatím vyzkouším, jak se šije s pružnějším materiálem. Kdyby mi to nešlo, bude to levnější, než kdybych zkazila teplákovinu.
K.